hesterbest

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

ridningen :D

Av sofie julia - 21 september 2011 21:23

hej hej!
jag han faktiskt med ett litet inlägg nu så jag ska berätta om ridnigen :D


jag fick popeye som väntat men han va jätte duktig idag tränade vi på balansen de gick jätte bra men när vi skulle göra kaptensvändningar så va hans sadel skit hal så jag halka av ;) sen började han även att gå så jag hängde där på magen haha men de fick gå ändå xD

men ja så jag är nöjd de blev ingen gallop idag men jag tyckte de va rätt bra för han va sur idag och han ville igentligen inte komma upp i trav från början!
men ja ni får ha de bra<3

  

ni får en bild på mynta för jag har ingen på popeye<3

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards