hesterbest

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Zuliu <3

Av sofie julia - 22 september 2011 22:34

Jag får verkligen damp på bloggplatsen.se inläggen man skriver bara raderas ibland :@.


Iaf idag hoppade jag Zuliu och döda mig så fin han är!

Han vägrade faktisk bara 2 gånger och var helt underbar! :).


Imorgon är det studiedag och det ska bli sjukt skönt!

Ska vara med Olivia och sen vet jag inte riktigt vad som händer, men jag ska iaf rida 'Inka på eftermiddagen :D.

Men skriver mer om vad som händer imorgon.


Glöm inte att vaara med i tävlingen!

http://hesterbest.bloggplatsen.se/2011/09/19/6267417-blogg-tavling/#kommentarer


Tryck på länken och skriv ditt bloggnamn så kanske det är du som vinner?

Även om priset är litet och vi inte är några stor bloggare direkt, haha så har vi iaf några läsare. ;).


/Sofie




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards