hesterbest

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Tävling!

Av sofie julia - 23 september 2011 15:09

Hej hej!

Red Inka och jäklar vad fin hon är!

Olivia var med och fotade så bilder kommer upp någon dag :).


Imorgon ska jag tävla!

Mcr åker ner till ribban och tar med sina hästar, Mr och klagshamn(?) ska också dit!

Jag ska ha Tabu och hoppas på det går bra.

Pappa och Julia tror jag ska fota så lita på bilder ;).

Ska bli så sjukt kul hur det än går.

Ska bara rida för att det är kul och rida ordentligt och hoppas på någon plats!

Men jädrans vad pirrigt det är..


Men jag uppdaterar mer om det när tävlingen är slut och jag är hemma som kommer vara på kvällen!


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards