hesterbest

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

lite snabbinlägg--

Av sofie julia - 26 september 2011 11:39

Hej, sorry för lite halv kasst bloggande.

Nu hinner jag inte heller blogga så mycket har håltimme och ska äta ska va tillbaka i skolan 10 i 1.

Men bloggar mer när jag kommer hem ;).

Trodde jag hade gjort tidsinstält till idag men det hade jag visst inte ;) haha.


Igår red jag iaf Inka och det var super mysigt, vi red ut en runda i almåsa i strålande sol.. MYS var det iaf, jag satt och njöt och inga verkade också göra det ;).

Efter det drog jag hem och fixade mig sedan åkte jag och mamma ner till Falstebo och firade Ebba (min sysling) som fyllde 13 år i torsdags.

Sen var jag hel slut och gick och la mig direkt när jag kom hem.


Men nu måste jag käka men vi hörs senare.

/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards