hesterbest

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Youtube <3

Av sofie julia - 26 september 2011 20:28

Tjenare.
Idag har jag och Julia gjort samma grejor så det behöver jag inte ta igen ;), det gäller att vara först, haha.

Just nu håller jag på att fixa spellitsorna på youtube, tar in lite bra låtar och tar bort dåliga. Jag använder youtube ist för spotify det är lika dant dock är youtube bättre då det har alla låtar och man kan lyssna på dom hur många gånger som helst utan att betala ett öre.. ;). Spotify började suga efter man bara kunde lyssna på samma låt 5ggr annars måste man betala, palla det. Det är då youtube kom in i världen igen ;). Haha.


Till något helt annat ;).

Vad vill ni läsa om och vad vill ni se för bilder?

Ge förslag, det blir roligare för er att läsa då ;).


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards