hesterbest

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

hiss = zumba :D

Av sofie julia - 27 september 2011 18:04

hej hej!

idag har jag varit med ollis o vi har haft de kuligt :) sen gick vi in på  youtube o sökte på zumba o skulle se om de fanns något som man kunde lära sig ;)

och först såg de så himla kul ut när jag gjorde de då XD så jag höll på att dö o olivia bara satt där o skratta haha men sen när jag började lära mig så shit silken bra träning de e! så de är ett tips om ni är ute efter att bli smala /smalare ;)

men ärligt jag höll på i typ 20-30 min nåt sånt och jag blev så sjukt svettig haha men de bästa är att de känns inte som att man tränar för de e så himla kul :D


men ja nu har jag precis komit ut ur duschen och ska väll snart äta sen blire läxa :(

men jaja sånt är livet på en pinne xD

men ni får ha de bra och jag hoppas att ni iallafall testar de för jag ska gör de varje dag nu så får vi se om de ger resultat ;)

  

//julia


 
 
Ingen bild

olivia

27 september 2011 19:46

haha ;D du e duktig du julia som tränar ! :*
och det var väldigt underhållande dessutom ! ;)
haha <3

sofie julia

28 september 2011 15:23

hahahha XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards