hesterbest

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Hejsvej..

Av sofie julia - 28 september 2011 16:30

Hejhej!

Idag har jag bara varit i skolan sen chillat och så, rätt skönt har varit trött hela veckan och är fortfarande ;), men men  man lever bara en gång ;) hihi..


Förästen, ni är duktiga på både kommentera och besöka, sånt gillas!

Fortsätt med det, skriv vad ni vill läsa om vad ni vill ha för bilder kom med precis alla förslag, då blir bloggen roligare att läsa för er,, eller vänta är den redan så bra? HAHHA ;)....

Ja man kan nog klassa min humor med en 5åring, haha..


Bilderna från hopptävlingen kommer! Ska se om jag kan gå över till pappa och hämta kabeln, så ska verkligen försöka få upp bilderna ikväll men det är så segt man pallar liksom inte :(...

Men det var väl det jag kunde komma på för stunden, ni får ha en bra onsdag!


/Sofie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards