hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

Bara en tanke, änså länge

Av sofie julia - 12 oktober 2011 15:12

hej hej!
jag har tänkt lite på att flytta bloggen till typ devote elr blogg.se skulle ni följt med då?

har inte frågat sofie elr så och tänker inte göra de förän i framtiden möjligt vis men de känns som fler hittar dit och så.

så att ja jag vet inte men jag ska först och främst fråga sofie. men skulle ni följa med??<3

                                                  
                                                  
                


men aa nu är jag iallafall hemma från the school och ska bara chilla göra lite pytte mini lite läxa sen bär de iväg till ridningen :D de blir att hoppa popeye tror jag,anyway sista gången jag har nu sen bytar vi så jag hoppas att det går bra :)

fast han kan va sån som inte vill hoppa /skutta ;) hehe


men så ha de bra <3 //julia

 
 
Ingen bild

olivia

12 oktober 2011 21:42

ah jag följer med iaf ^^<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards