hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

hit och dit och bit.

Av sofie julia - 12 oktober 2011 15:15

Hejsan svejsan ;).

Är nu hemma från skolan och håller på at plugga lite men fastnade vid datan som vanligt.


Haha, vi hade tyska läxa att hitta på 4-5 st jobb och sedan på lektionen skulle vi se vad dom hette på tyska. När vi sedan var klara hade vi sagt typ 70-80 st jobb och cirka 4 sidor på world. Duktiga vi är, hahaha ;).

sedan nästa onsdag ska jag vara med i en fotbolls turnering. Förra gången gjorde jag ju faktiskt ett mål dock sköt jag utanför med fritt mål en gång också... Aja denna gången sätter jag alla, haha.


jag har verkligen no inspiration, fast jag läser massor med bloggar. Just nu händer verkligen inget så jag får skriva m dagarna sålänge, kul va? not... ;(.

Aja om ni har något förslag är det mer än okej att ni kommenterar och skriver om vad.

Dom 3 första som kommenterar något jag kan skriva om får länkning till er blogg+ en gästbloggning (om ni vill).

 

Hejsvej /Sofie


 
 
Rebecka

Rebecka

14 oktober 2011 21:52

Tjingeliiing ;)

http://rebbisen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards