hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

annan blogg med bara m&b......

Av sofie julia - 12 oktober 2011 18:14

Hej!

Mamma har köpt peppakakor och julmust till mig, mummm<3

Men ska plugga sedan äta sen kanske dra ut och jogga/gå men vi får se.

Har ju joggat 2,4km idag på konditions testet i skolan idag!


Sitter här och lyssnar på gammal musik<3!

Och förästen om ni bara vill se bilder och höra musik så kolla min andra blogg www.absolutohlsson.blogg.se  Bloggen är gammal men har bara haft den nu utan att använda den så tänkte att jag skulle börja göra något nytt med den nu och eftersom jag inte kommer på så mycket att skriva om så är det bara bilder och musik där.

Dock fortsätter jag som vanligt här.


Men nu måste jag verkligen plugga om jag ska hinna göra något annat ikväll!


Kram /Sofie

 
 
Ingen bild

AmandaQuist

12 oktober 2011 20:24

vilka av era tjejkompisar gillar ni mest av dom ni nämt i bloggen
Jóhanna,Lovisa,Olivia,Josefine,Emelie,Rebecka eller Madeleine ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards