hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

hoppning : D

Av sofie julia - 12 oktober 2011 21:41

hej hej!

hoppningen idag gick ass bra.jag var helt bomb säker att jag skulle trilla av för popeye är en sån som stannar på hinder men han gjorde inte de :D han va jätte duktig de va inte så högt men de va en bra början :D


men ja de va sista gången med popeye för den här gången har haft han nu i 5 veckor och börjar gilla han mer och mer för varje gång fast att han e en liten sur pelle XD


men ja så nästa gång vill jag ha min mynta så jag gjorde en lite deal med min ridlärarare så om jag får mynta nästa gång så bakar jag en stor kladdkaka :D så vi får väll se ;)

men ja ni får ha de underbart för nu ska jag gå o duscha sen ska jag o min kudde ha de mysigt i sängen ;) mehehehehe<3//julia


oj juste glömde säga kommer film och bild på ridningen när jag har tid :D

  

naaw gööliiig<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards