hesterbest

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

pinsamma bilder XD

Av sofie julia - 13 oktober 2011 19:00

usch jag skäms seriöst såå skämmig jag va mobba mig inte föör mkt nu men jag gör faktiskt de här för att bloggen ska bli lite kuligare ;)


              

skämmigt!!!

och om ni tycker de här är hemskt så har jag några mycket hemskare men om jag ska visa dom måste jag förfan ha MINST 3 komentarer för jag kommer behöva stöd HAHAHAHAHA seriöst de e så hemskt så de inte är sant xD

//julia

 
 
Ingen bild

Melanie

13 oktober 2011 19:36

AHHAHAHAa XD jag hade oxå sånna bilder när jag var liten ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards