hesterbest

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

dagen + jag e räääädd :(

Av sofie julia - 15 oktober 2011 23:37

      hej hej!

sorry att uppdateringen idag har varit helkass jag har inte varit hemma och inte sofie heller ;)

men somsagt idag var jag i svedala hos min pappa och träffade wilja<3 shiiit så stor hon har blivit på bara 3 månader ;)

hahah naaw gullig elr vad tog bilderna idag<3


men ja så var jag hemma typ vid kvart över 8 så skulle jag snabbt bara byta om till mys pys kläder sen skulle jag till josse och kolla skräck fim sofie skulle igentligen varit me men hon va fortfarande kvar i stallet :/

så de ble bara jag o josse<3

iallafall så hyrde vi en film som hette INSIDIUS den vaaa sååå jävla läskig jag vågade för fan inte ens gå och kissa så rädd jag va jag kutade ut flera gånger från toan för att jag blev så rädd när de kom olika ljud XD

och de värsta va att jag brukar liksom inte bli rädda av skräckfilmer men denna va skiiiiiit läskig!!!

så för er som vill se en riktig skräckis rekomenderar jag den! kan tyvärr inte förklara riktigt handligen för jag känner att de kommer ingen fatta och så kommer allt bli kaoooos ne men usch jag kommer nog få stanna uppe hela natten för jag kommer inte våga sova :(

 

såhär ser den ut skiiiit läskig :(

//julia


 
 
Anna

Anna

16 oktober 2011 10:54

AEW! guud va söt hon e !
- Nej du e ju aldrig rädd <3 !!!C:

http://hesttjejerna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards