hesterbest

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

im home again + dagens outfit :)

Av sofie julia - 19 oktober 2011 12:27

hej hej!

Nu är jag hemma igen, tog lite tid för jag bestämde mig för att äta på skolan ;)

men ja provet gick hyfsat lite mysko frågor o så men jaja inte världens viktigaste ämne så de får gå nu är de bara att vänta på resultatet också ;)


men ja nu ska jag plugga engelska och kanske lite matte också jag glömde att jag måste göra om en matte diagnos vi gjorde ;)

så nu blire JOBBA JOBBA JOBBA! har inte övat något på engelskan o vi har prov i de imorgon SMART julia jag gillar din planering :D


men ja här kommer dagens outfit och facelook som jag lovade :)

   

svart tröja: ullared  69kr tror jag

jeans: ginatricot  499kr

svarta klackar:skokanonen 299kr

  

och dagens mee :D

plattat hår

humör: ganska glad :)

trött/pigg:trött-.-

längtar:till ridningen :D

saknar:anna <3

vill ha: peeeengar!!! :D


hahah vet onödigt men skit samma ;)

puss på er //julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards