hesterbest

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Svar på frågestunden.

Av sofie julia - 27 oktober 2011 16:15

Nu svarar jag (Sofie) på frågestunden så svarar Julia någon annan dag.


AmandaQuist


vilka av era tjejkompisar gillar ni mest av dom ni nämt i bloggen
Jóhanna,Lovisa,Olivia,Josefine,Emelie,Rebecka eller Madeleine ?

Julia och Olivia! men sedan är jag ju vänner med dom andra också-.

 

olivia


shue ! till frågestunden :
1. top 5 snyggast på skolan :p
2. favorit plagg ?
3. vad inspererar dej i ridningen ?;p
4. vad föredrar du , singel elr förhållande .. motivera ! xP
5. hm / gina tricot

 

1. johannes, Oliver, leo, eric, någon jag inte vet vad han heter ;).

2. linne från hm, jeans från gina, någon random kofta/tröja, tygskor.

3. Fattar inte frågan riktigt men tar vem ist och då är det Roffe och Angelica

4. Båda, mysigt men förhållanden men slutar ofta i gråt. Medans om man är singel kan man göra lite vad man vill och hålla på utan att killen blir sur/ledsen eller vad fan den nu blir ;)hehe. Men man har ingen att krama om.. ;).

5. Hms tröjor och ginas byxor.


Maja


1.Top 5 snyggaste killarna i era klasser (ni måste svara och inte vara ''vetinte'')
2.vem är roligast i era klasser top3
3. vem har sagt det snällaste till er på skolan den senaste veckan och vad sa hon/han?
Hoppas att ni svarar bar och inte bara 'jag vet inte'

1. Emil, damon, hugo, artur, vincent.

2, emil damon elin och johanna. ;) Nu fick du 4 ist, och ibland kan ju andra vara roliga.

3. Denna måste jag nog svara jag vet inte. Men kanske snygg tröja jeans, brukar ju vara sånt ;) hihi.

 

Rebecka


Säger ni "Kex" eller "Shex"?

"shex"

 

Hoppas ni gillade svaren!

 

/Sofie

 


 
 
Ingen bild

olivia

27 oktober 2011 19:05

( på den med amandas fråga ) ... naw ;D haha <333

bra svar sofisen :DDD fast på den 3:an som jag skrev så typ asså vad inspererar dig i ridningen , att det e så kul med hästar och ridning för det är lite fart och fläkt och även lite utmaning och ja ;p vad du nu vill skriva :p hehe <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards