hesterbest

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

at sofie´s place<3

Av sofie julia - 28 oktober 2011 17:04

hellu everybody<3

nu är jag olivia och sofie hemma hos sofie :)

dom sitter och spelar vem där typ och jag sitter här för jag är lite extra kingig hihi ^^


men ja nu är de lov och jag är sååå lycklig för de :D fick även tillbaka mitt historie prov som jag inte trodde gick så bra men jag blev godkänd :D de va 15 st i klassen som fick göra om men inte jag :D och de trodde jag verkligen inte hihi ^^


men ja ikväll blire film med sofisen hon har laddat ner en film som heter trust som verkar bra :)

så ja ni får ha de jätte bra så får ni mer uppdatering senare puss o kram //jullsan<3

     

hahaha ni får lite söta bilder //julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards