hesterbest

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

5.

Av sofie julia - 29 oktober 2011 13:49

Favorit bilder jag har tagit.

 

asså eftersom jag inte har någon bra kamera elr så så har ju inte jag så jätte många "fina bilder" men vi försöker ändå :P

(elr jag har en kamera men dom bilderna funkar inte att ladda upp här :( )


lätt denna,den e så gullig!!


    

ja dessa är väll ganska fina.

men jag har många fler finare men dom e tagna på den kameran och då går de inte o ladda upp här :(

här kommer några som inte inehåller hästar ;)

       

ganska fina ;)

men jaja de va de //julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards