hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

snälla ge miiiiig<333

Av sofie julia - 20 november 2011 16:00

hej hej!

här är några saker som finns på hööks som jag mer än gärna skulle vilja ha i min rid garderob ;)

   

till att börja med dessa ridbyxorna <3333 love till dom!! dom är så jäkla snygga "MAMMA"

haha ne men helt klart högst upp på vill ha listan :P

    

men dom här va också snygga<3 och typ halva priset :D

 

denna västen e nice<3

 

och denna är snygg den skulle man ju faktiskt kunna ha till vardags också :P

 

sen har vi då denna skönheten dream on julia :(

    


några av dom här stövlarna skulle jag gärna vilja ha<3

   

och ett snyggt skärp och armband :)

jupp de va de som jag hittde på hööks (allt utom stövlarna)

//julia<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards