hesterbest

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

godmorgon

Av sofie julia - 26 november 2011 11:17

godmorgon allihopa nu sitter jag o sofie o tittar på tv och har precis ätit lite frukost :)


igår han vi bara se en film för vi fastnade vid sofies data och tittade på gammla bilder haha ;)


så vi såg iallafall husk

 

den var jätte läskig både jag och sofie fick en del hjärt atacker :S


den handlade om några vänner som skulle åka nogon stans.

men är med om en olycka på vägen nämligen kråkor som flög in i bilen.

dom krachade precis vi ett majsfelt  och när dom vaknar upp är de en av dom som är borta.

2 av dom andra killarna går in i majsfeltet för att ta sig till ett hus för och se om han är där men när dom är där.

så börjar helvetet ;)


hihi ja jag kanske inte berättar bäst men den var faktiskt bra så jag tycker att ni ska se den<3

men hejdå<3

//julia :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards