hesterbest

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

When nothing goes right go left.

Av sofie julia - 30 november 2011 13:47

Hejsan :).

Om vi börjar med ridningen igår.

Hade Nema, började med olika övningae för att hästarna skulle sänka sig och det gick bra!

Efter ett tag började vi galoppera på galopp bommar, Nema har en tendens att över-hetta vid bommar osv men det gick endå bra igår. Höll ett bra tempo (lite snabbt, men vafan ;)) Och hon var duktig.

Så passet gick väldigt bra! :)).


Idag fick vi som hade tyska sluta tidigare eftersom vi inte hade någon vikare som kunnde komma, helt ok!

Slutade vid 12 och har sen dess bara chillat och ätit och lite sånt.

Nu hade jag tänkt att dra ut och springa, om jag inte gör det borde jag ta livet eftersom alla får slå mig imorgon då..


Har inte mycket mer att skriva om men vi hörs senare! :)

 


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards