hesterbest

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

ridning idaaag :D

Av sofie julia - 30 november 2011 15:18

hej hej!

nu e jag hemma från skolan :)

ska väl snart fixa lite läxa :S sen ska jag riiiidddaaaa :D yaay :)


antagligen blir de zulu idag igen. som jag hadde förra gången :)

just jag har nog inte berättat om förra gången :P


aja vi övade på bommar och svänga men bara i trav o skritt så ingen galopp i onsdags men zulu var jätte duktig och om jag får han idag så blir de nog lite gallop också :)

men han är en gammal galopp häst så de ska nog gå bra :)


men aa somsagt jag får se om jag får han tror de om dom inte ha bytat av nån anledning.

        

söööta zulu han är en D-ponny tror jag och han har sånt gulligt mini huvud o sen stor kropp ne men han e skiiiit sööt<333

//julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards