hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

va e de för en dag?

Av sofie julia - 8 december 2011 17:12

hellu :)

kom hem för ett tag sen och ska väll snart äta okej de dröjer nog lite men ändå jag är hungrig !!
sen ska jag fixa klart lite läxa till imorgon och sen bara chilla :)


ohhhh vet ni vaaad imorgon e de fredag freda fredag :DDD

fast jag har inget att göra för alla mina kompisar ska iväg på fest i kirseberg men jag får inte -.- bajsiga mamma :(((((


jajaj vi hörs.  

VAA E DE FÖR EN DAG? vaa e de för en dag? jo de är ingen vanlig dag för de är GUSTAVS födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!

pusss gustav älskar dig o saknar dig hoppas du får massa av hundben av mormor idag nu när vi har haft dig i 8år :D

tycker att alla ska ansträna sig en minut och skriva GRATTIS till min hund så han kan gå in här o läsa sen hehe xD

//julia

 

 
 
Ingen bild

olivia

8 december 2011 18:19

GRATTIS GUUSSTEEENNNN !!!

saknar dej kompa ( till gusten då ;p ) <333

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards