hesterbest

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

hemma från pappi<3

Av sofie julia - 11 december 2011 13:53

hej hej!

sorry att jag inte uppdateratmen har varit hos pappa från igår till idag :)

men nu är jag hemma :) jaja vi hade de ms massa godis och lek med lillasyster<3

men hon hade tyvärr ögoninflamation så jag är rädd att jag e smittat för de smittar väldigt mkt :SSS

ahhh ne jag har inte tid att vara sjuk nu har vi sjukt mkt i skolan elr ne vi har redan gjort en del men har prov imorgon och jag har inte öppnat boken bra där julia bra ;) och jag kommer inte göra de förän ikväll :P sen på torsdag har jag ett engelsk glos prov som jag missade när jag var borta,och sen har jag missat massa i religion och där kommer också ett prov nån gång i livet :S


men jaja så där ser ni jag har en del att göra,en anledning till dålig uppdatering ;)


men ja om nån timme drar jag till stallet för de e julshow idag :DDDD de är jätte mysigt att titta på alla :)

men ja ni får ha de bra <3  

mehehe bild från förra julen ;)

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards