hesterbest

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Meningslöst inlägg inehåller dagen och lite skit ;).

Av sofie julia - 13 december 2011 15:00

Hejsan-.

Just nu sitter jag i skolan på någon tråkig lektion, i think..

Ska till stallet senare, funderar på om jag ska julpynta eller inte.

Hmm rätt svårt att bestämma mig men ska iaf dra in på coop på jägersro center och se om jag hittar något snyggt billigt skit ;)..

Idag är det sista gången denna terminen tror jag eller är det en till?! (tisdag).

vi får se, spänningen lider.. Eller inte men skit samma, haha.

Vilken humor jag har, typ samma humor som en 5-åring dax att växa upp?

Kul att jag inser det själv... Okej ska inte dryga ut detta inlägget mer, blir bilde(er) ist.

Cred till er som ens palla läsa det för när jag läste det somna jag, nä nu skämta jag igen.

Humor till 100%.

Okej dax att skuta känner jag själv.

     

 


Olivia och Razzel står som modeller medans jag och Julia är fotografer.

Lägger ut de här bilderna med ett stort syfte. Olivia har nämlingen inte fått bilderna och kommer bli tokig, Rättare sagt dampa på mig ;)!!  Bara för att jävlas med den lilla skitungen ;). Jag älskar dig iaf! <3


Possetivt inlägg då!  :)

/Sofie

 
 
Ingen bild

olivia

13 december 2011 15:36

aaw lille Razzel :')))

så gullig !

hehehhe ;p jag tycker vi kan va till helgen så kan vi lägga upp bilderna på facebook också :DD<33333 men du får hålla dej friiiiissskkkk !!!!!!!! förfan !

sofie julia

14 december 2011 18:54

Det tycker jag också, jag är alltid frisk ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards