hesterbest

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

glad lucia elr vad man säger xD

Av sofie julia - 13 december 2011 16:28

hej hej!

idag är de lucia som ni nog alla redan vet hihi ;)

har ni ätit några pepparkakor o lussebullar idag? de har jag och de lär bli fler under kvällen :D


aja tyvärr mår jag skit idag ,som jag sa igår så hade jag rätt för jag har nämligen fått en fet förkylning :((((

har sååå jäkla ont i halsen har fått droga halstabletter idag men de har ju inte hjälpt så mkt :/


aja så ikväll blir de bara att mysa i soffan och bli frisk göra lite läxa sen titta på desperate housewifes :DDD


men ska lägga mig hyfsat tidigt idag och sen börjar jag 20 över 9 så att jag får sova ut är så jäkla trött idag har knappt kunnat sova inatt eftersom jag har varit så täppt i näsan :S


aja men vi hörs

        


lite random bilder xD //julia


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards