hesterbest

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Ett litet oskyldig inlägg.

Av sofie julia - 18 december 2011 14:45

Hejsan, sorry för dålig uppdatering igen...

Skyller på att Olivia sov hos mig fredag till lördag sedan sov jag hos henne lör-sön.

Vaknade upp hos henne idag och vi bara tog det lungt sen drog jag hem och har bara chillat lite.

Har lite grejer jag måste göra sen, så ska inte fastna vid datan för mycket ;).


Innan hatade jag verkligen söndag, dem är sega och tråkiga men just nu gillar jag dem rätt mycket, bara sitta hemme och chilla och inte tänka på något mys.

Har varit förkyld och hostat i ca en vecka men idag mår jag sämre :/ fryser, förkyld, ont i magen osv, hoppas det går över!


Gör lite this or that senare, alla this or that har jag tagit från www.temsl.se !!

 

/Sofiee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards