hesterbest

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

ingen rubrik....

Av sofie julia - 18 december 2011 18:29

hellu!

idag har jag varit med mammis och handlat julklappar fast jag handla ine jag va bara me o hjälpte mamma.

jag skulle igentligen ha klippt mig men dom hade ingen tid :((((

och ¨så skulle jag se om jag kunnde hitta någon fin tröja som jag kunde haft på skolavslutningen. jag har verkligen inget......

men de fanns verkligen inget fint i butikerna !!!!!

så jag får väll rota lite i garderoben så finns de antagligen någon gammal trasa jag kan ha hihi ;)


men ja efter vi har ätit ska vi nog ta fram julgranen :D

så ni får ha de bra <3  

saknar min sofisen va länge sen vi träffades nu :( men imorgon så :D//julia<3



 
 
Ingen bild

olivia

18 december 2011 21:13

Tack bajsen :(

sofie julia

19 december 2011 14:59

meen naw jag saknar dig meeee

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards