hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

This or that 3

Av sofie julia - 20 december 2011 11:15

New Forest-Connemara

Stor grushage-liten gräshage

Brun säkerhetsväst-svart säkerhetsväst

Häst som vägrar på hinder-häst som sticker och inte går att få stopp på Det är lättare att jobba bort.

Sto-valack

Unghäst-äldre läromästare Har alltid fått utbilda mina hästar själv i stort sätt, så just nu står en läromästare på min önskelista – vilket kommer att förbli en önskelista då den isf inte ska vara äldre än 12 = handlar om för mycket pengar. Får bli en yngre, men tack vare Winnies pengar som vi kommer få för honom så behöver jag inte köpa en UNGHÄST i alla fall.

Pojkvän  hästar En pojkvän som accepterar det jag brinner för – och hänger med till hästarna ;)

Hästar – vänner Om jag måste välja så kommer mina vänner framför, helt klart!

Godis – chips (snacks)

Blogg – Facebook

Party – hemma kväll

Puss – kram Beror ju dock på vem det handlar om ;)

Morgon – kväll

Säkerhets väst – hjälm

Säkerhets väst – stövlar

Stövlar hjälm

Schabrak – vojlock

Dressyr – fälttävlan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards