hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

THIS OR THAT

Av sofie julia - 20 december 2011 15:15

hej hej!

jag hänger me lite här i bloggvärden och eftersom alla göra sånna här this or that kör jag också på de för de verkar kul :)

men om ni vill får ni gärna komentera några stycken så lägger jag upp dom sen :)


så länge snodde jag denna av olivia hhihihi hoppas de va okej gummsi


Mörkchoklad-vitchoklad


Ridskor-Ridstövlar (HAHA fast jag har bara haft ridskor men ridstövlar e snyggare så..)


sporrar-ridspö (har inte testat med sporrar även fast de verkare bättre ,men håller mig till spö)


blondin-brunett (beror på vilket som passar till just en ;)


blåa ögon-bruna ögon

 

svart häst-brun häst


ingen snö-mycket snö

 

gård-lägenhet


lång-kort

 

nikon-canon


xperia-iphone

 

komedi film - skräck film

 

hoppas ni gillade de :)

//julia

 
 
Ingen bild

olivia

20 december 2011 15:28

BITCH , WHO LET YOU OUT OF THE KITCHEN ?!

sofie julia

20 december 2011 15:37

DON'T CALL ME BITCH,BITCH

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards