hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Vilken hårfärg?!

Av sofie julia - 20 december 2011 16:30

ÅHHH.

Jag har sjukt ångest!

Vill tona/slinga mitt hår, har dock ingen aning om vilken hårfärg jag vill ha..


Antingen vill jag ha svart eller ljusare brunt alt mörkare brunt eller typ åt orange hållet.

Eller så vill jag slinga håret i några olika bruna nyanser..

Hmm vad tycker ni?

 

1. Oranga hållet. 

 

2. Svart.

  

3. Ljus brunt

    

4. Slingat.

   

5. Mörkt brunt.

 

OBS! Alla bilderna är tagna från  http://jfb.blogg.se  förutom den första!


Min färg:  

Ungefär så!

 

Så vad tycker ni?!

Ni behöver bara skriva 123 osv om ni inte hårkar skriva färgen.

 

 

Kram Sofie

 
 
Ingen bild

olivia

20 december 2011 17:02

1.
men jag vet inte om du skulle passa i det ! :/
annars slingor ! men inte blonda slingor, isf lite ljusare än vad ditt hår e ;) <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards