hesterbest

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Ridpasset!

Av sofie julia - 20 december 2011 20:43

Haha när jag var inne på teamsl precis såg jag att Linn också hade ångest inför vilken fär hon skulle färga håret. Lite kul faktist!


Till något helt annat.

Hade Wonder Girl idag, en ganska ny häst och när jag sett folk rida henne har jag tänkt såhär ungefär "Va fan är det för häst. Tung och bara hänger med huvudet och verkar almänt störig" Men ack så fel man kan ha!

Hon var hur underbar som helst, ny favvi, i think ;).

Sista dagen idag ju så vi hade gymkhana, sjukt kul!

Sedan hade vi pjät.

Fick även reda på att vi skulle ha samma hästar nästa termin, lycklig? äh JA! ;D.


Ska inte dryga ut detta inlägget (känns som om jag skriver det i varje inlägg, hehe)..


Har tyvär ingen bild på henne :/

Men vi hörs.

/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards