hesterbest

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

jullovets början :D

Av sofie julia - 21 december 2011 23:40

hej hej!

har haft en riktigt bra början på jullovet!!

dagen började med att olivia sov över här så vi fixade oss och stack sen till skolavslutningen lyssna lite i kyrkan o sånt.

sen stack jag,olivia och sofie hem bytte om och drog upp i stan o fikade :D HAHAHAHA måste bara säga detta sofie e så sjukt tjock,kolla alla tre hade beställt muffins o dom var sjuuukt mättande jag o olivia lämna kvar ungefär en fjärdedel av våra men sofie hon bara äter upp sin som ingenting och sen vill hon ha de som e kvar av min o olivias bullar xD jävla tjocke gris xD

aja sen handlade vi lite julklapar och jag hittade värsta bra saken till min mamma billigt o bra ;) o sen bara tappar jag påsen och saken går i kraaaasssss :( inget kalas utan kras :(

så jävla fattigt !!


aja sen stack jag hem... åt och sen skulle jag rida :) sofie hängde me så lite bilder har jag, inte så bra me ändå ;)

jag hade iris och vi övade på gallopen o gallop fattningar sen i slutet körde vi lekar men de va kuligt och jag är nöjd men jag måste lära mig o slappna av när jag galloperar så jag inte e så stel för då stutsar jag som en pinne i sadeln

-.-

aja sen stack jag direkt hem,bytte om sen stack jag,sofie,olivia,cajsa,lovisa och alexander och bowlade hahahaha de va rikti najs :D


och nu e jag hemma o håller på att dö av trötthet så jag får väll snart lägga mig -.- skulle igentligen sovit hos sofie men ångrade mig för jag e så trött ;)

aja här e lite bilder från dagen :)

 

så såg jag ut på skolavslutningen... dock inte så ful i håret o sånt för bilden e tagen en annan dag ;)

         

bilder sen vi fikade :)

       

sååå jäkla dåliga bilder de blir :(( men ni får stå ut ;)


de va min dag :) nu ska jag gå o sova //julia<3

 
 
carolina

carolina

22 december 2011 15:57

Vill du tävla om en snygg fleecejacka från Schockemöhle? Gör det här: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/december/december-tavling.html#comment

http://asslatjejerna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards