hesterbest

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

blandning om dagen!

Av sofie julia - 23 december 2011 17:36

Hejsan, tävling idag ju.

Visste att jag inte skulle vinna direkt men målet var att komma över hindrena, hehe.

Kom över gjorde vi efter några vägringar på de fleste hindrerna, haha.

Efter 4 var han sjukt fin!

Fin ponny, från och med nu ska jag ha honom varje tävling tills han kan hoppa hela banan felfritt.


Aja slut pratat om det.

Snart kommer Julia och vi ska bara chilla kränga godis och ha almänt mysigt.


Mitt i-landsproblem är om jag ska duscha nu eller imorgon eller båda dagarna, hmmm.

Tror jag drar in och duschar nu för det skulle vara rätt skönt så får vi se om jag gör det imorgon också!

Kan verkligen inte förstå att det är julafton!? imorgon.

SHHIT, har verkligen no julfeelings..

Förhoppnings vis kommer det imorgon.

¨

Nu får ni ha det, för jag ska in och duscha!


Puss Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards