hesterbest

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

de blev en nice spa dag :D

Av sofie julia - 28 december 2011 21:05

hej hej!

de blev en nice spa dag haha jag satte på mig sån choklad mask också duchade jag längee ,skööööönt<3

sen har jag fixat ögonbrynen fixat med naglarna o ja ni vet sånt nice<33


men nu blire film o sen ska jag lägga mig så jag orkar upp 20 över 9 imorgon för då e de vampire diares<33

jag e helt galen i de nu<3333


aja här e lite bilder sen innan idag ;)

 

HAHAHAHAHA lol xD


 

såhär ser den ut som jag använde mig av ;) köpt på lindex för typ 15kr

   

så blev naglarna :) ljusrosa färg med små söta klister märken på tummarna !
puss hejdå<3//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards