hesterbest

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Inte hunnit fixa års grejen, kommer imorgon!

Av sofie julia - 29 december 2011 18:30

Hej.

Nu gick precis Julia hem, vi har fotat i stort sett hela dagen!

Även bara chillat lite osv. 

Kommer en enorm bildbomb när jag har fått upp bilderna på datan.


Tyvär kommer inte års grejen komma upp idag då min plan sprack..

Vaknade halv TOLV, inte precis Sofie..

Men iaf då drog jag bara snabbt in i duschen och fixade mig sen kom Julia.

Så jag har inte hunit göra så mycket mer.


Nu ska jag iaf fixa till min kanin sedan äta, sen ska jag hem till Julia så ska vi kolla film och mysa.

Blir antagligen inte mer uppdatering från min sida idag, men vi får se.

Men jag LOVAR att år grejen kommer upp imorgon.


Vi hörs puss Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards