hesterbest

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Tvåtusenelva.

Av sofie julia - 30 december 2011 19:15

2011 har varit både bra och dåligt.

Jag har förlorat 2 underbara hästar :'(.

Men jag har fått nya underbara hästar och ridnigen har gått mycket bättre, har även blivit placerat på det flesta tävlingar det sista halv året!

Jag har haft två underbara vänner Julia och Olivia som har stöttat mig i både medgångar och motgångar.

Men jag har också tappat kontakten med några :/.


2011 har inte varit det bästa året, vädret har inte varit på topp men jag har träffat nya människor och haft mycket kul!

2012 ska vi göra ennu bättre!, träffa ennu mer människor och ha sjukt kul!


 


Falsterbo horse show får vi inte heller glömma sjukt kul!

Sedan alla foto shot jag Olivia och Julia har tagit och strand och fika dagar.

Och Paris, något jag aldrig kommer glömma. Åk dit! ;).

Ja, 2011 har varit bra på många sätt! 


Hur har ert 2011 sett ut?  Har 2011 varit ett bra eller dåligt år? :).


Har inte så mycket mer att skriva eftersom jag valde att inte skriva ut det så mycket. Men jag hoppas ni tyckte det var bra endå.


Andledningen till alla mellanrum är för den intevill skriva utan mellanrum mellan raderna...

 
 
Ingen bild

olivia

30 december 2011 21:08

aw :') älskar dej bofifen <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards