hesterbest

Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Nyår!

Av sofie julia - 31 december 2011 11:45


Hejsan!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det nyår! ;)....


Aja, är påväg till Falsterbo där vi ska fira nyår.

Börjar med att dra till stallet och fixa och rida, bra slut!


Sedan fixar jag mig och så sedan ska jag dra där vi ska fira!

Kommer bli sjukt kul!


Jag ÄLSKAR nyår!

Raketer, fin kläder, dryck, människorna osv.

Bra stämmning helt enkelt!


Var firar ni nyår och vad tycker ni om det? :)


Ni får ha det kalas, och ni som inte ska göra något kan sitta och cheka bloggen för några inlägg kommer upp ;).



Gott nytt år PUSS!   Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards