hesterbest

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

min nyår :)

Av sofie julia - 1 januari 2012 22:16

hej hej!

eftersom jag inte uppdaterade igår så får ni reda på hur min nyår var idag :)


jag va med olivia <3 och vi åt först mat muuuums <3333 sen va jag över flummig jag typ dansade och ja... hahah om ni e snälla o komenterar lite så bjuder jag kanske på den filmen hihihhihi xD

aja sen åt vi typ godis o efterrätt och kollade på lite olika filmer o sen gick vi ut på balkongen och tittade på dom raketerna man kunde se ;)


hahah sen när vi skulle sova så va olivia as rädd så hon höll mig först uppe till typ halv 4 lite mer sen när vi äntligen hållar på att somna så bara sätts min data på från ingen stans så de börja lysa och jag fick världens hjärtatack och olivia bara TÄND LAMPAN!!! hahaha xD


aja så idag sov vi typ till 1 ;) sen har vi bara tittat på tv och sett New moon och halva eclipse för vi ska gå o se breaking dawn imorgon :D

aja puss hej<3

 

//julia haha jag bjder !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards