hesterbest

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

im sexi and i know it !

Av sofie julia - 4 januari 2012 01:53

hej !altså guuud jag e ledsen för att jag är helt borta nu ! och med de menar jag inte att jag e hög haha utan att jag inte bloggar xD

men jag har verkligen ingen blogglust och jag vill njuta av ledigheten så jag glömmer liksom bort datan och bloggen :/ sorry but thats the truth :/

aja ska försöka bli lite mer aktiv men vi får se annars kommer jag nog tillbaka till skolan börjar hehe ;)


aja dessa 2 dagarna altså den 3/1 och den 4/1 har jag knappt varit inne på datan.


igår va jag med olivia vi vaknade kl 13.00 typ sen skulle vi till stallet asså inte ridskolan utan där hennes förra medrytar häst razzel stog där skulle hon rida en häst som heter marimo han hade inte varit riden på 1 år så oliva kom knappt upp på han hehe så de gick inte alls bra...

sen på kvällen stack vi och såg breaking dawn på bio med sofie ooohhhhh va bra den vaaaa !!!!!!!!!!!! vill se den igen guuuuuddd <33333

ja sen sov vi över hos olivia :)


idag.. kom jag hem från ollsan typ halv 4 sen åt jag och slappade lite sen stack jag till sofie o såg film ;)

så ja de e var jag hållt hus och nu ska jag snart lägga mig. känner att ögonen går i kors som man säger.. fast mina vill hälst inte vara uppe hihihih ;)


men puss hej på er //julia

 

hahaha im sexi and i know it !! xD ahh jag orkar inte nån mysko bild sen i somras ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards