hesterbest

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

ny klippt :(

Av sofie julia - 5 januari 2012 16:02

hej hej!

nu har jag äntligen gått iväg till frisören för att klippa mitt SLITNA hår!

de blev väll bra.. men de blev skit kort eftersom hon var tvungen att klippa skit mkt :((

här är före och efter bilder.


FÖRE..

  


EFTER..

  

buhuu :(((((

Nä nu ska jag skärpa mig så att jag kan få långt hår !!!

inte platta de så offta och klippa mig oftare så jag inte behöver klippa så mkt när jag väl klipper mig!

aja nu e de bara att vänta tills de blir långt igen :/

//julia

 
 
Ingen bild

olivia

5 januari 2012 17:12

shit så kort det blev :oooo ! och inte färga och använd värmespray när du fönar eller plattar eller något med värme att göra !
Och köp såna krämer som gör att håret reparerar sig osv ;p INTE borsta håret när det e blött ! inte sova med blött hår på kudden !
...så ... då sliter du inte på håret :p hehe <3 ... jag får nog också klippa mig snart så jag slipper att klippa halva håret ;p <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards