hesterbest

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

josefine gots damp!

Av sofie julia - 6 januari 2012 18:03

aah !!

jag blev precis begravd av josefine och jag fick ingen luft :OOOOO you know shes fat haha xD ne skojja puss joshi<3


haha nä men idag var jag först hos sofie för jag o olivia sov över där igår ;)


sen gick jag hem och har varit med josefine <3 hihi vi va ute på en lång promenad och skulle bli lite smala hehe men sen köppte vi julskum och cola så vi blev feta igen :(


aja ikväll ska jag antingen ut me josse elr bara va hemma o chilla men vi får se <3

ha de bra <3

 

buhuhuhuhu saknar mitt "långa" hår :((((((

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards