hesterbest

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Någon som vill träffas?!! AKUT!

Av sofie julia - 7 januari 2012 18:30

Jag hatar att bara vara hemma utan någon kompis, på kvällen då på helger eller lov.

Jag var det igår. Det räcker, frågan är om jag måste vara det idag också..

Jag kommer dö av uttråkighet (finns det något ord som heter så?) då, haha ;).  Nä, men jag kommer var som om någon vill träffas, haha!


Juliaa och jag kanske ska träffas, cajsa svarar inte, you name it.


Jag har seriöst lust att bara fråga någon random på facebook.


Jag vet, världens tråkigaste inlägg men så blir det när ingen vill träffas "Bölar".




/Sofie  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards