hesterbest

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Fail-inlägg.

Av sofie julia - 8 januari 2012 17:14

Hejsan.

Jag och Julia kom fram till att "idag har jag.."- inlägg är beronde.

Man måste nästan skriva vad man gjort idag, men det är så sjukt tråkigt att läsa.

Fail.


Idag har jag iaf inte gjort mycket jag och Julia har varit ute och gått, det är det enda.


Anyway, jag vill inte att skolan ska börja, jag har ångest.

Palla sitta och lyssna på lärare som snackar om saker man inte bryr sig om ens.

FML.

Åhh jag vill inte, jag längtar sååå till sportlovet och sommarlovet.


Okej, alla tycker samma så jag behöver nog inte skriva mer om det, haha.


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards