hesterbest

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Påväg till Zack

Av sofie julia - 9 januari 2012 09:30

Nu är jag  påväg till Zack och Julia hänkar.


Ska först lägga ut en bom i mitten av paddocken så jag kan lära han byta galopp.

Han kan inte det just nu så med en bom blir det enklare.

Sedan så bygger julia nog upp det till ett litet hinder så jag kan hoppa det :).

Blir inte högt utan ett lågt så jag bara kan känna lite.

Kanske kan börja hoppa lite mer sedan men ska först träna upp hans konition.


Men skriver hur det gick senare. Julia kanske kan fota eller filma :).


Kramis /Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards