hesterbest

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Smidiga gänget!

Av sofie julia - 9 januari 2012 18:21

Hej, det blev inte riktigt som planerat..

Zack har nämligen tappat sin ena sko, smidigt ;).

Så jag åkte dit lite senare och fixade och tog en ordentlig rykt.

Tog även lite bilder, glömde tyvär kameran så det blev mobil bilder men hoppas det går bra.


Till något annat.

Jag kommer dö imorgon, tänkte att jag skulle vända tillbaka dygnet igår så jag la mig vid två..

Dock kan jag inte somna före halv 4. Men tänkte att jag kunde sätta klockan på 11 så jag endå kommer upp lite i tid.

Vaknade på morgonen stängde av alarmet och somna om till halv ett!

Lyckat Sofie...


Bilder på Zack kommer upp lite senare!


Kramis! /Sofie

 
 
Ingen bild

Julia

9 januari 2012 20:28

http://lulehultmark.blogg.se/2012/january/missa-inte-chansen.html#comment

Vill du tjäna pengar?
gå in på min blogg och klicka på länken, sen är det bara att bli medlem!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards