hesterbest

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Ridpasset OBS väldigt slarvigt inlägg.. ;)

Av sofie julia - 10 januari 2012 21:48

Hejsan får bli ett kort inlägg om ridpasset idag för jag måste duscha!


Red som sagt Wonder och hon är en av mina favoriter.

Vi hade dressyr-bommar.

Wonder var fin, hoppade stutsade och hade kul - jag hängde med.

Så såg dagens lektion ut ungefär.

Vi båda hade kul, om hon sedan inte gick i form bryr jag mig faktiskt inte om för hon är klart den där

ponnyn som alltid är pigg och glad.

PUSS!


Sorry för jag glömt att lägga upp zacks bilder men dem kommer imorgon!


Ska till Zack efter skolan men jag kan fortfarande inte rida.

Men vi hörs.


Kramis! /Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards