hesterbest

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

ont i hela kroppen

Av sofie julia - 12 januari 2012 19:56

aah idag har jag varit i skolan sen stack ag o olivia hem o tittade på vampire diaries :DDDDD

sen gjorde vi lite läxa o så.


men usch jag har så fruktansvärt ont i hela min kropp !! jag hade ont i nacken sen igår när jag red antagligen för att jag spänner mig lite när jag galloperar jag vet inte vrf jag inte kan slappna av men ja så jag får typ ont i nacken efter varje gång :/

aja sen på gympan idag hade vi sån att man skulle göra olika kullerbyttor typ vanlig kullerbytta,bakåt kullerbytta,gå upp på händer sen ner i en kullerbytta och sen att man hoppar ut som att man dyker och sen går man ner i en kullerbytta.


oh gud de e skit svårt jag så iallafall gjorde jag en bakåt kullerbytta och landade konstigt på nacken så ni har jag ännu mer ont i den och de har även gått ner i ryggen :S


ahh så nu ska jag bara vila för jag e så hiiiimla trött :( men imorgon e de fredag :D

men vi hörs.

 

//julia<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards