hesterbest

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

dagen.

Av sofie julia - 21 januari 2012 10:30

godmorgon godmorgon <3

hur ser eran lördag ut?

jag ska nog med mamma till hööks idag :DDDD o handla på rean :) bl.a en ny hjälm!! (måste haaa)


och kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut.

aja för er som inte ska göra något idag så har jag gjort mitt första deepshit inlägg som ligger vid någon tidpunkt denna dag och kommer publiceras :P

så håll utkik<3


detta inlägg är tidsinställt så jag vet inte kanske e de inte så att jag ska till hööks :0000

och kanske ligger jag o sover nu i min sköna säng<333

who knows ??? :000


aja puss hej<3

 

//julia<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards