hesterbest

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

tiden går för fort...

Av sofie julia - 22 januari 2012 14:30

hej hej!

jag hoppas inte att de bara är jag som tycker att tiden går fruktansvärt fort.

jag kan minnas saker som man gjorde för flera år sen men de känns ändå som de inte var mer en 1 månad sen???

hur gick de till :O


jag vill vara liten fast jag vill ändå vara stor :O

när man var liten hade man de så himla bra man skratta typ åt sånna fattiga saker haha nä men ni vet,jag saknar liksom när man va blyg för att fråga en kompis om dom vill leka xD


och nu liksom bara ja ska vi sticka hem till mig. asså man förändras så sjukt mkt fast man inte märker de. Både i utseendet och sättet.


jag menar detta va en bild från sommaren 2009

 


och så här ser jag ut nu ;)

 

en ganska stor skillnad va ;))

haha naaw jag saknar faktiskt mitt blonda hår :(

//julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards