hesterbest

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

I'm back.

Av sofie julia - 22 januari 2012 15:58

Hej igen!

Jag hoppas att jag har kommit ur svackan nu och kan blogga igen.


Idag var jag och pappa och shoppade, blev en vår?! jacka, ja ni läste rätt. Lol...

Kan fota den och lägga upp den sen om ni vill?


Nu måste jag plugga, men jag gör allt för att komma undan det, blää på läxa blä på skolan blä på allting typ, haha.


Var med Julia i fredes och lördes, super kul! Vi har inte varit på jätte länge, så det var kul att vara igen.


Nu ska jag inte dryga ut inlägget mer, men ni får ha det super!


 


/Sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofie julia - 10 mars 2012 22:35

      Så sjukt söt. <3   /S 

Av sofie julia - 21 februari 2012 21:02

Ovido - Quiz & Flashcards